1 2 3 sold

Chaowiiee!
What's up with alla mannar idag?
Har varit sjukt trött hela dagen men nu börjar jag piggna till, super!
Sånglektionen blev framflyttad så jag åkte tidigare från syslöjden till stålforsskolan och började på en ny låt. Min sånglärare vill att jag ska uppträda med all that jazz på en elevkonsert, men jag vet inte om jag har modet till det.. Måste tänka på det.
För övrigt händer det inte så mycket just nu. Skolan är lugnt, inget på gång förutom krogshow och klassresa men det är nästa vecka och veckan efter. 
Jag ska nog sälja mina lolitaklänningar, eller de flesta i alla fall. Använder inte så många utav dem och börjar tröttna på att ha samma kläder om och om igen..
Senare ikväll ska jag på föräldrarmöte och prata om klassresan och ÖPP-projektet.


Har inte andvänt denna sen i somras typ. Den bara hänger i garderoben och samlar damm!


Kommentarer
Postat av: alisa

vilken söt klänning! tänker på alice i underlandet när jag ser den :D

2010-04-30 @ 07:47:13
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: ylvi

klart du ska sjunga eve! lät så jävla bra och du kommer vara bäst på konserten :)

2010-05-01 @ 17:48:12
URL: http://tortacacculosa.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0