a place we're supposed to call home

uuuuh-hello!
Hemma ifrån Kajjan där jag och Tove spenderade natten tillsammans med Kajjan, hyrfilm och tacos (en maträtt man aldrig kan få nog utav!).  Det var en sådan där myskväll man glömt bort men saknat så.
Jag hoppade in i duschen direkt när jag kom hem, kände mig riktigt äcklig efter att ha sovit i en säng med två andra och tre täcken. Sjuuuukt varmt blev det!

Senare tänkte jag gå ut på promenad, det är ganska fint väder ännu, så man måste ju passa på!
Men först måste jag städa rummet och skriva lite på min svenska bok-recension.
Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll! ♥


Kind of a facelook från igår.


Kommentarer
Postat av: Julia

SVAR: åh, tack detsamma fagra tös <3

2010-04-25 @ 01:00:30
URL: http://dearjuliet.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0