awesome saturday night

God morgon på er!
Är fortfarande trött och skulle gärna vilja sova längre, men idag är det skolarbete som står högtst upp på listan.
Svenska, SO och engelska.

Igår kväll var helt awesome med god mat och de bästa människorna. Vi hade det trevligt hela kvällen med sanning eller konka och skvaller, men vid lite efter elva gav jag mig hemåt. Och väl hemma blev det en massa tjat om att jag inte borde gå ensam och lablabla. Liiiite tröttsamt nu!
Somnade lite efter ett och vaknade någon gång vid tolv.
Denna helgen har jag gått och lagt mig vääldigt tidigt för att vara Evelina! Brukar normalt vara vaken tll två-tre men jag har varit så himla slut så det kändes inte mer än rätt att gå och lägga sig "tidigt".

Nu ska jag göra te och kanske någon macka, jag återkommer senare i eftermiddag! ♥

Här kommer lite bilder från igår!

Det blev candy-kjolen hemma hos Tove igår!


Tof (hahaha Det var vad tyskarna kallade henne!) gör sig redo.


Tove, jag och Lena hade dukat finfint!


Maria fick som konsekvens att alla i spelet skulle välja en ingrediens var och lägga det på en macka, som Maria sedan skulle ta. Några av sakerna på mackan var Majonäs, hamburgedressing, pepparot, tabasco och kaviar. Stackars Maria som nästan spydde, ahahaha.


Linn var tvungen att skaffa muschtas. Tove fick äran att måla den på Linn.


Kajjan tycker något är roligt och blir glad. Födelsedagsbarnet till höger! Hon hade på sig en riktigt snygg klänning som hennes mamma köpt åt henne i Skotlland!

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Ja, jag älskar Saw. Den är inte bara läskig utan riktigt bra gjord, en av mina absoluta favoriter :)



Åh vad sugen jag blev på tacos efter den bilden!

2010-04-18 @ 15:08:50
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: Neha

Vilken söt kjol:D

2010-04-18 @ 20:47:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0