Bad behaviour

Det har varit stråååålande väder idag! Fick ta av mig jackan flera gången för att det blev så varmt. Jag och systeryster var en sväng på tuna park och kollade runt lite. Fick hem två par strumpbyxor och ett par skor!

Igår promenerade jag och Tove till Ylvipajen och kollade på film ett tag, sedan drog vi hem igen, hahaha.
Var hemma ett tag och sedan gick jag till Jonte där grabbarna satt och ölade. Jag satt mest och pratade och kollade ointresserat på någon action/sci-fi/skräck-liknande film. Jättedålig i alla fall!
Somnade och vaknade av morgonsolen.. hur faasen ska jag klara mig under sommarlovet? Jag kommer dööö.



Skor - Skopunkten 99:-
Strumpbyxor (randiga och prickiga) - H&M 49,50:-

GLAD PÅSK!♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe men flera gissade ungefär så:)



Har också de är strumpbyxorna!

2010-04-04 @ 10:02:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0