Busy

  • Städa rummet
  • Packa till mälarvik (Stannar där från tisdag till torsdag morgon)
  • Baka rulltårta (Vi ska ha det till tyskarna på Sverigekvällen)
  • Plugga SO

To-do-list for today!

God morgon!
Idag vaknade jag betydligt tidigare än vad jag gjorde igår. Skulle gärna velat sova längre men jag måste vara uppe skapligt så att jag hinner plugga och så att jag kan somna ikväll, det är ju skola imorgon. ALLA ROPAR HURRA. Jag kan ju glädja mig i att jag bara har skola på måndag, torsdag och fredag. Men på torsdag kommer det säkerligen bli hundra gånger roligare, för då är ju tyskarna med! På fredag är det nationella i matte, och efter det kommer Mitek och pratar om förintelsen och hur det var att leva under 2:a VK. Han överlevde tiden i koncentrationslägret och åker runt och pratar om den hemska upplevelsen. Jag ser fram emot det extremt mycket!

Idag har jag mycket att göra!

KRAM PÅ ER


Hemma hos Ylva för ett tag sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt för dålig uppdatering :)



Alllting bra med dej?:*

2010-04-11 @ 14:13:16
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Gott med rulltårta! :D



Hoppas du har en bra dag.

2010-04-11 @ 15:55:13
URL: http://chiliad.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0