feelin' sick

Sitter framför Camillas bärbara och äter lite. har ingen hunger men mamma blir så sur om jag inte äter, haha.
Som jag trott gick jag hem efter nationella idag. Mår illa, har ont i halsen och huvudet spränger. Kom hem vid elva ungefär och sen dess har jag legat i soffan under mitt sköna täcke. Älskar det!

Hur har ni haft det idag? Har det varit lika snöigt och slaskigt hos er som i Eskilstuna? Blev helt blöt om fötterna när jag gick i mina vinterskor, det är ju hål i sulan så allt vatten kommer in. Inte så smart av mig att ta dem men ballerinaskorna skulle nog vara ännu värre.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sedan ska jag göra en kopp te. Kram!


Tog på mig Kales solbrillor i mälarvik. Coooooolish!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, jag veet :D as fint !

2010-04-22 @ 17:39:31
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Evelina [Life]

Sv. Tack så mycket ! :)

2010-04-22 @ 17:58:03
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0