HIPPO IS HAPPY

Helloooooo bloggis!
Jag är verkligen på superbra humör! SOprovet gick galant, vädret är super och Tove fyller år! Jag, Fannie och Tove tog en runda på stan med en snabb fika på Espresso house med Emelie och Moa innan Tove och moi gick hem och övade på Automatisch. Det låter gryyymt!
IMORGON KOMMER TYSKARNA! Jag är så himla extaaaaaaaaas.
Ikväll packar jag ner det sisa som behövs inför tre dagar i Mälarvik.
Jag kom dock på att jag måste gå i skolan imorgon också, men vi slutar i alla fall tidigare! Någon gång innan halv två kommer vi sticka iväg och ta bussen mot torshälla, och där byter vi buss som tar oss till Mälis!(förtkortning på Mälarvik)

Hoppas ni är lika glada som jag, och om inte.. RYCK UPP ER! ♥


Bar detta idag! (Gammal bild dock)
Men andra strumpbyxor och inget nagellack, eheheheh...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kul:D är du bra på tyska?:D

2010-04-12 @ 21:11:43
URL: http://eweman.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0