hit och dit, här och där

Dåligt med inlägg idag, i knööööow, men jag har haft fullt upp sen jag, Tove och Ylva gick upp vi halv tolv. Jag har det fullt upp nu också men jag kände att jag ville skriva ett inlägg på bloggen så att den inte blev allt för tom idag!
Klockan fyra ska jagvner på stan och träffa moi frundos. Vet inte riktigt vad som är planerat men det blir säkert skoj! Är verkligen luspank så något med pengar hoppas jag inte att det blir.. Men vem behöver pengar för att ha roligt? Inte jag i alla fall!
Jag pluggade inte SO igår, så nu har jag smått ångest för det. Största provet på hela grunskoletiden och jag har inte pluggat ett dugg.. starkt jobbat, Evelina!
Nu måste jag laga mat till ikväll. Hinner inte göra det då så det får bli nu istället!
Kram på er<3


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0