I found myself in wonderland

dåligt me inlägg igen, men jag har sovit bort halva dagen och varit upptagen andra halvan av dagen. SOv hos Ylva från igår till idag. Vi åt sjuuukt goda scones til frúkost (ville bara säga det, heheh), sedan gjorde vi oss iordning och gick hem till mig för att lämna mina saker. Sedan gick vi ner på stan och träffade Tove, Kalle, och Fannie. Vi kollade (ÄNTLIGEN) på Alice i underlandet. Jag älskade den! Den var helt random och så underbar! Och Johnny Depp spelar ju himmelskt bra i alla sina roller, den här rollen passade honom som en smäck! (rätta mig om jag skrev fel)

Nu MÅSTE jag sätta mig ner och börja plugga på SO:n. Det börjar bli lite panikartat här (läs: Jag går under).
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

SV. jasså, har du bott i Lund innan eller? :)

2010-04-08 @ 21:41:46
URL: http://wwinding.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0