Mittwoch

God morgon!
Jag stannar hemma från skolan idag, orkar verkligen inte med miljön just nu.
Jag hade en riktigt konstig dröm.. Det var så att mamma hade precis fått tvillingar och när jag skulle byta blöjor på dem så förvandlades dem helt plötsligt till två kattungar, men helt oberörd fortsatte jag byta blöjor på dem. Det var inte vilka blöjor som helst utan designblöjor som hade blivit designade av bland annat Angelina Jolie, och mamma skulle på premiärfest och träffa alla kända designers.
Det var först efter ett efter att jag vaknat som jag insåg att jag bytt blöja på två katter.. hahah!

Idag ska jag bara ta det lugnt och andas, men lite plugg måste ändå göras så det står också på listan idag. snart blir det frukost!


hahahah fan vad jag diggar bilden.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, jag eller oliver :P ?

oliver bor i skåne men han e en stolt skåning!

och jag bor i halland men älskar skåne :)

2010-04-21 @ 11:19:16
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

sv, ja det va oliver som skrev texten :)

jaa men eller hur ! dialekt massa kärlek på den skånska dialekten :P inte för bred skånska bara. gynning skånska e massa härligt :)

2010-04-21 @ 13:35:28
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0