Mys med frundos

Har haft det awesome både igår och idag! påskimddagen med söta lilla släkten var trevlig och vi tog en härlig promenad igenom borsökna för att uppdatera oss om vilka hus som byggts och för att vädret var så fint. Och idag så vaknar man och ser snöflingor falla från himlen. Vafan är det med vädret?
Fick en trisslott i påskpresent men vann tyvärr ingenting, men farfar lyckades skrapa hem 50 kronor i alla fall!

På kvällen åkte jag hem till Tove där jag träffade Ylva och Ikil. Vi var ganska osociala på slutet, men vid nio gick vi hem till Ylva och kollade på Evan den allsmäktige, fyfaan vilken rolig film alltså!
Jag sov över där och idag åkte Ylva och jag ner en sväng på stan och kollade runt lite slött. Hittade riktigt fina koftor på Monki som jag funderar på att köpa, måste bara införskaffa lite pengar, hahaha ):

Nu ska jag fortsätta kolla på dirty dancing 2, sedan ska jag börja jobba med andra världskriget. Har prov på måndag, öh.


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0