teeth for the win

I'm home och har precis kommit ut ur duschen, kände mig sjukt snuskig (hahah) så jag hoppade direkt in i duschen när jag kom innanför dörren!
Fick MVG på labbrapporten så allt "besvär" igår var värt det. Fick dessutom MVG på SO-provet, happieeeee!

Imorse var jag ju som sagt hos tandregleringen och undersökte mina tänder inför tandställningen. De avbildade en modell av mina tänder med någon blå kletig smörja, de röntgade, tog kort på tänderna, berättade lite om vad som skulle ske och sedan fick jag en ny tid. Så 15 Juni ska jag dit igen!
Just nu känner jag mig ganska lugn med att få tandställning, men det kan ju ändras. Hoppas inte det, haha!

Nu måste jag plugga Kemi och buddhism!


nyklippt för några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Neha

Tandställning är inte så farligt



Tack så mycket:D

2010-04-19 @ 21:26:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0