the past is passing me by

Sitter och överinspirerar mig själv på lookbook och underbara bloggar. Jag borde väl plugga tycker man men lusten finns inte, men lite senare ska jag ta tag i problemet.
Vädret gjorde en drastisk vändning när det helt plöstligt regnet öste ner. Nu har det (tyvärr, regn är mysigt sometimes) slutat.
Funderar på att ta fram symaskinen och sy om en klänning som är för lång för min smak, hoppas maskinen funkar bara!
Har hittat ny musik också, vilket känns awesome, älskar att upptäcka ny musik!
På tal om musik måste jag öva på min låt som jag har skrivit. Jag och fyra andra ska uppträda på sjukhuset (En tillställning man gör för att få stependium till klassen) på torsdag, inte långt kvaaar!


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0