Schweden ♥ Berlin

Aaahh. Första gången jag tar ett djupt lugnt andetag denna vecka. I'm back to the real world men jag skulle gärna vilja stanna i denna värld jag trivts så bra i denna vecka. Tyskarna.. Det går inte att beskriva hur underbara alla är och hur kul jag och alla andra har haft. ♥ Det blev ett litet gråtkalas för de svenska tjejerna innan vi fick vinka hej då till tåget. Nu är de i Stockholm och får inte åka hem förrän på söndag på grund av vulkanutrbrottet. Jag önskar de kunde stanna hos alla värdfamiljer en natt till, men det gr inte eftersom en del av svenskarna åker bort idag och imorgon..

Min söta tyska Esther, underbara tjej! Så himla full av energi och kärlek. Jag saknar henne redan sjukt mycket! Detta var inte sista gången jag träffade henne, det har jag lovat mig själv.
Jag berättar mer om veckan och visar bilder i ett annat inlägg, annars blir det för långt.

Nu måste jag städa mitt rum och packa upp väskan, booooring.


Jag sitter och fryser på bryggan i Mälis.


Kommentarer
Postat av: Amanda's perfekta liv!

**

Vad härligt att känna att man lever ibland;) själv så har jag varit på aw och nu hemma o tittar film. Helt ok fredag om du frågar mig :D

2010-04-16 @ 21:30:16
URL: http://www.mandihs.blogspot.com

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0