Och jag vänder ryggen mot staden, men ser snart tillbaka på den igen



Kungsörs solnedgång en kväll för inte så länge sedan.

Imorgon tar jag mitt pick & pack och åker iväg till stockholms skärgård med Tove, Kajsa och Ylva. En fem-dagars-resa med ett stopp i stockholm på vägen hem. Jag ska hitta något spektakulärt, nu när jag får chansen. Någon uppdatering lär det oturligt nog inte bli, men om jag får en möjlighet ska jag försöka höra av mig en snabbis!

Nu: Packa väskan för veckan och sedan bege mig till Kajsa för att inviga två nya skräckfilmer. En bättre måndag kan det nog inte bli.  

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej! Hur är det idag? :)

2010-07-20 @ 16:10:10
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: hej tjejen och tack för din(a) fråga(or)!

se resultatet imon!

hur är allt med dej?

kram

2010-07-20 @ 20:47:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0