The sun will shine, yes sister

Seg skoldag. Men efter lunch blev det mycket bättre då vi (ÄNTLIGEN) fick se Showboat. Det är en musikal som min och våran paralella klass fick medverka i 2008. Då gick vi i åttonde klass.
Den var så himla bra, och låtarna är bäst!
Jag hade några repliker, men jag var ju liite sämre än vad jag tänkt mig, haha! Sedan var jag dansare också, först med Ellie (en utav karaktärerna), på klubben Trocadero och sedan som barn i slutet! Skolgångens roligaste minne, helt klart!



Nu ska jag hälla i mig lite soppa!


Kommentarer
Postat av: Madde

Okej. Ja men det minns jag själv, tyckte det var jättenervöst och spännande att börja gymnaiset. Har du någon kompis som sökt samma? kram

2010-06-08 @ 21:33:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0