A dry sense of humor = Me, myself and I


I made my own twist of the "Foki-pose"
hahahhahaha, checka ögonen. (VAFAN? Okej, sov dåligt inatt)
HAHA. Snacka om att jag kommer ångra mig inom tio minuter. Men jag ska inte ta bort det, eller något.
Skämt åsido, jag ser faktiskt ut som en flodhäst, vilket är ett vattendjur, vilket Leo sa att jag var.. Eller vad det nu var han sa att jag skulle kunna vara.. FATTAR ÖNGENTING! (det ska vara med Ö, förstår ni)
Min humor har varit riktigt torr idag, vilket inte är så svårt att förstå ( Tycker bilden ovan är extremt kul ju). Skrattade åt att jag skrev Abong istället för Among i engelska-häftet... Det tyckte Kajjan var dötrist.


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0