I like it rough

Fredag, åh du härliga fredag.
Skola som vanligt. Hade matteprov sista lektionen och det gick bra. B-delen var mycket lättare än A-delen, vilket är en aning skumt.. Men men. Kommer inte får mer än VG i alla fall!

Jag, Tove, ylvipajen och Kajjan gick hem till Kajjan och gräddade våfflor. Nu körde vi med hemmagjord smet och våfflorna blev riktigt mumsiga!
Jag och ylvipajen flummade medan Kajjan och Tove diskade.. Fick lite dåligt samvete efteråt.. förlåååååt. Men ylvipaj och jag hade sjukt kul. Skrattade åt hemskt tråkiga saker. Humor på hög nivå gäller hos oss!

Vid kvart över fem gick jag, Tove och Ylva till stan och väntade på Jessica och Alice. Det tog väldigt lång tid innan de kom och vi missade tre bussar (Det kan ha varit två..). Vi tog i alla fall bussen till skiftinge och var där ett tag. Sedan åkte jag och Ylva hem till mig. (haaha folk bara droppar av hela tiden i berättelsen)
Nu sitter jag här ensam... Ohungrig.. Pratar med Elena via Facebook! ♥

Ska ta det lugnt ikväll och ladda inför imorgon. På förmiddagen ska jag med Tove och hennes papi till röda korset (vi är budgetfyndarna nr 1!!!), hämta newbody-paketen och på kvällen ska jag hem till Ylva!
Fartfylld dag med andra ord. I LIKE IT!



Tråkig skolbild. Våra fack i klassrummet!


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0