Koooooooordinatsystem

Har snart ätit upp middagen, men tänkte avbryta magen med ett litet kort inlägg!
Fick veta en minut innan att jag skulle ha nationella prov i matte (muntligt) så det vara bara att hämta penna och sudd och följa med till grupprummet. Det gick väl sådär, tror inte att det blir något högt betyg i alla fall..
Och dessutom märker jag verkligen att det är den veckan i månaden nu, hahah.. Får tårar i ögonen av en låt på körlektionen (Dock har den ett förflutet med mig) , raseriutbrott på kjolen i slöjden och ett absurt hot mot Tove. Det kallar jag mens alltså. Hoppas verkligen att jag kommer få börja använda P-piller.

Resten av kvällen kommer jag nog plugga matte. Har prov imorogn och jag är inte riktigt hundra på allting.
Det är så himla skönt att det är fredag imorgon, ååh vad jag vill sova nu så att det blir fredag snabbt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jo det känns faktiskt som om det är dags att fixa det nu. Sa det till pojken så jag hoppas han kommer hem med ett^^=D

Vilken mattekurs är det du har prov i?

2010-03-25 @ 18:03:18
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa oki, det där tyckte jag var så otroligt svårt. Kan kanske ha med att jag är så otroligt dålig på matte att göra... =P

Men det är bra att du tycker ekvationer är kul! Allt blir mkt lättare då=D

2010-03-25 @ 19:28:46
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: milliz

ja men jag mena sån här annan bild

2010-03-28 @ 15:45:46
URL: http://millizlindstrand.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0