Everything changes and so do I



Vet inte om du läser min blogg regelbundet men jag svarar ändå på din fråga.
Ja, som det ser ut nu kommer jag sälja alla mina klänningar och kjolar (förutom, blåa prickkjolen och alice in wonderland). Anledning till det är att jag trivs inte så bra i kläderna längre, och jag vet inte varför. Jag tycker det är synd eftersom jag älskar stilen och att vara annorlunda och sticka ut, vilket dessa kläder gör. Men som jag känner just nu "klarar jag inte av" att ha på mig kläderna, och jag känner att det är onödigt att de bara hänger och samlar damm i garderoben, och dessutom behövs ju pengar för att inhandla en ny garderob för mitt nya jag!
Man får försöka se ur den positiva synvinkeln, om det nu finns några som ser negativt på saken det vill säga.


Kommentarer
Postat av: shHoakan ☆

Livets mening är godis! Klart ;)

2010-05-03 @ 21:30:42
URL: http://candygloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var kommer du att sälja dina klänningar?:)

2010-05-16 @ 13:32:46

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0