Maj i Eskilstuna

Åååh. Nedrans katt. Öppnade balkongdörren för att kolla om Dag-otto ville komma in. Ser att han kommer springandes och när jag tittar närmare så ser jag att han har någonting i munnen. Jag får seriöst panik och tror att det är en mus eller råtta (hahah jag fick verkligen panik!). Dock visades det sig att det var en liten harunge.. Den var helt livlös, stackare. Harungen måste varit jätterädd, och stackars mamman. Nackdelen med att ha utekatter på somrarna! Camilla begravde den som tur var. Vila i frid söta harunge.

Picknicken var riktigt mysig även fast vi bara var tre. Vi satt i stadsparken några timmar, åt och hade det allmänt trevligt!  hahahah det var en kille som badade näck i ån och hela stadsparken såg honom naken, helt seriöst. Han skämdes inte för att blotta sig, så att säga. Dock tog jag inte kort på honom. haha.



Sötaste.


Skor. Och gräs!


Dagens outfitbild!


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0