The big bang theory

Hemma från en eftermiddag på stan med Johanna och Ylva. Provade lite kläder och hittade en avslutningsklänning som jag ska hämta imorgon efter skolan. Sjukt snygg!

Fysikprovet (som för övrigt var det sista av prov, JIPPIE!!!) gick bättre än väntat, men så säger jag varenda gång. Hoppas jag inte får mer än 23 fel, då har jag chans att få MVG. *Håller tummarna*
Skolan börjar bli riktigt ohektisk nu och man kan nästan ta ut sitt sommarlov lite i förväg. Men då får man väl gunsan efter sig, haha ;)
Det enda som återstår nu är min svenska bokrecension, uuuuuuuuuuusch. Måste kanske börja skriva på den nu, det kanske är hög tid för det???? ? ? ? ? ??? ?
Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig som en äcklig bacilusk!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoooooooppas på MVG!!!!

2010-05-24 @ 19:10:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0