Good girl gone bad

God morgon god morgon!
Idag är det strålande väder i Lilla Eskilstuna, vilket gör mig på bra humor trots att jag känner mig ganska så sliten.

I fredags efter skolan gick jag, Ylva, Kajjan och Fannie hem till Ylva och fikade med glass och bullar. Riktigt smarrigt, må jag säga. Efter ett tag åkte vi ner på stan igen för att kolla läget på balstafestivalen men det sög. VI gick till torhoffsparken och satte oss där ett tag innan moi frundos tröttnade så vi gick till Eskilstunas godaste kebabresturang och åt eskilstunas godaste strips. Efter det skiljdes vi åt och jag gick tillaka till Rothoffs och träffade min broder och companie på tjugo pers typ. det var riktigt skoj. Efter midnatt gick vi hem till Mange ett tag innan jag drog hem på två vingliga ben och somnade lugnt i min som jag sagt förut, underbara säng.

Igår var jag, mamma och Jimmy på stan och handlade lite nödvändiga saker plus lite till. Jag fick ett par skor och en jumpsuit som jag absolutley älskar! Visar i ett senare inlägg.
Och eftermiddagen spenderades hemma hos pappa med god mat och härligt folk.

Nu måste jag klä på mig, vi hörs senare.

P.S GRATTIS ALLA MÖDRAR. ♥


Kajjan och Fannie


Söt Ylva


Jag kissade på en jättegullig toalett, det var jag ju bara tvungen att dokumentera.


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0