we go together

hoooooho! 
Hemma från krogshowen och min hals mår inte bra kan jag konstatera. Jag ska dricka massor med koppar te! 
Showen ikväll blev en succé och vi fick stående ovationer (STAVNING??!!?). I had a blast kan jag ju bara säga och Tove och jag kicked asses med våran tyska! vi framförde Automatisch fast på vårt eget lilla sätt. Slutnumrena var ju awesome och det ska bli sjukt kul att få göra om allting igen imorgon! 
Jag glömde kameran men jag tar med den imorgon och tar loads of bilder som hamnar här på bloggen på söndag (I hope)

Nu ska jag gå och sätta på tevatten och kolla på film. Chaowie och god natt!♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: jag bodde i Strangnas och pendlade till eskil med taget (irri. SJ ska skjutas!) sa da var det desto langre! haha MEN gar du i musik-klass pa djurgardsskolan heter den va? Eller det kanske finns fler skolor i Eskilstuna med musik klasser? Har tva kompisar, nej tre forresten som gick dar... fast de gick ut nian... oj vad blir det... 2005!

2010-05-08 @ 00:23:31
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: jasmine

Skulle vara grymt kul om du spelade in och la in på bloggen uppträdandet med automatisch :D

2010-05-08 @ 11:56:01
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Malin

Sv: det var absolut vart det aven om jag fortfarande mar lite illa nar jag ser SJ-tag nar jag ar och halsar pa! ;)



Mina kompisar heter Cajsa Lindberg, Stina Eriksson och Miso Lee. Hade en kompis i Dataklassen ocksa, Erika Torssander. :)

2010-05-08 @ 14:16:23
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0