yes, it's true!

Helluuu pajer!
Har äntligen fått tillbaka min internetsladd och den är fasttejpad mot väggen så nu försvinner den inte på ett tag! 
Var hemma från skolan igår på grund av de helvetes magsmärtorna, så då passade jag på att städa lägenheten, vilket faktiskt nästan tog hela dagen. Idag kommer mamipaj hem från Turkiet, I miss her!
Ska bli kul att få träffa henne igen faktiskt. ♥

There's not so much going on right now, men snart är det sommarlov. Men innan det händer det lite saker som har med musik att göra. "Sommarfestival" som skolan så fint har bestämt att kalla det, spexshowen, konsert på lokomotivet, en liten födelsedagsöverraskning åt någon speciell.
Sen får vi ju inte glömma Cabarén. Ylvi och jag ska sjunga en låt by the great The-all American rejects!
awesuuuume!

Nu måste jag plugga lite fysik och vänta på mami, hon borde komma hem snart tycker man ju!
Puss till er.


Kommentarer
Postat av: FANNIE

alltid så vacker, eve!

2010-05-24 @ 22:32:26

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0