Let's sail in my sailordress


(Mammas namn på brevet)
Fick hem breeev idag! Alla kan ju nog gissa vad det är, men ni får se lite senare!

Sista skoldagen idag innan lovet, fasiken vad gött alltsååååå!!
Åkte till sånglektionen och spelade in all that jazz(Låter någorlunda bra!), tog bussen till Ylva och träffade Tove, Kalle, Fannie och ikil. Åt kladdkaka och hade det allmänt trevligt ♥

Det känns så härligt att få vara ledig en vecka nu, det behövs verkligen känner jag. Jag måste dock plugga SO och kemi, men det är bara kul! Ska verkligen försöka höja mig i kemi sista terminen.
Nu ska jag ta och städa lite i mitt rum. Måste torka av mitt nattduksbord. Jag lyckades nämligen välta temuggen i sömnen, ingen aning om hur det gick till..

PS. MIN MOBIL FUNKAR!♥

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0