I've been waiting for the longest time

Om bara snön kunde försvinna och värmen kom tillbaka, då skulle jag strosa runt i de där skorna. Lite trånga, but i don't give a shit. Love'm!
Halleluja, lovet börjar på onsdag och julafton är snart här. Klapparna ligger redan fint och vilar under den svarta granen (Mamma har fastnat i en fas där allt ska vara svart, vitt och lila).
Jag har varit sjuk i snart en vecka och det verkar inte som att kroppen har några planer på att friskna till. Inte för att jag stannar hemma för det, men slut blir man ju. Spenderade fredagen hemma hos Ylva med the lovely ones + the boys. Hela lördagen och söndagen var jag hemma hos min fina Niklas.♥
Nu: Duschen + Referat
Later: Film!
PS. Jag har tågbiljetter till en utav Sveriges vackraste städer. DS.

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0