Charmed

onsdaaag, halva veckan har gått. Häärligt! Gick hem efter nationella idag, kände mig yr och mådde illa. Jag har bara tagit det lugnt sedan jag kommit hem, ätit lunch och druckit te, myys. Jag måste ändå börja med lite plugg och sångtext. Laga mat ska jag också göra!
Hårfärgen blev riktigt bra faktiskt. Jag är nöjd, även fast det blev mörkare än vad jag tänkt mig, men färgen går väl ur lite med tiden. Ni får se bild sen!

Märkte att förhäxad har börjat sändas på TV igen. JAAAAA säger jag bara, fan vad jag älskade den serien när jag var mindre. Varje dag efter skolan satt jag som fastklistrad framför förhäxad och ville aldrig att avsnittet skulle ta slut. Men det kanske var bättre då än nu..? Man har ju vuxit till sig lite och förstår mer än vad man gjorde då, haha!

 


 "phoebe" (tjejen till höger) var min favorit!


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0