hold on hun, we're gonna brush the sky

Hellu alla pajer!
Hur är det med alla idag denna fina torsdagseftermiddag (kväll?)?
Med mig är det super och jag mår prima skinka idag! Dock känner jag att halsen inte mår så bra idag så jag ska försöka dricka te och inte prata så mycket. Jag måste ju spara rösten till krogshowen imorgon och på lördag. Det ska bli så spännande och roligt!
Det får mig att komma ihåg att inte glömma att ringa pappa så att han kan hämta biljetterna.
På tal om sång och shower så har jag anmält mig till en konsert på konstmuseét den 3 juni för allmänheten. Jag kommer att sjunga All that jazz, hoppas jag inte blir alltför nervös bara för då kommer rösten inte hålla.
yaya, jag får öva mycket inför vänner och bekanta först!

Lite senare ska jag prova lite outfits för krogshowen imorgon och sedan kolla på grease för lite inspiration också. Tak tu ju läjter♥


haha gammal bild på mig när jag och alla andra M9:or ( M8:or då) medverkade i Showboat! <3

Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; snart är det sommarlov :)

2010-05-06 @ 18:12:50
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Natalie

jag skulle oxå vilja ha en egen häst :]

jag rider ridlektioner varje tisdag

2010-05-06 @ 18:59:03
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: ylva

ASBRA!

du kommer vara bäst så du behöver inte vara nervös lilla paj c;

glad att du tog ditt förnuft till fånga!

2010-05-06 @ 22:40:43

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0