long time, no see

Modellab

Livet leker prima skinka!
Har inte haft lusten att blogga men Tove påminde mig idag och jag blev lite sugen faktiskt.
School's good, men jag kan inte låta bli att längta till lovet, julen och nyår! 
2011. Det låter så långt bort, men det är bara ca 40 dagar dit. Var i helsike tog 2010 vägen? 
Måste ta mig tiden och tänka igenom hela året, för det har hänt en hel del ändå!
Jag har inte så mycket mer att säga just nu, men jag ska försöka återkomma någon gång i veckan.

ciao!♥

Kommentarer
Postat av: tove

Haha I KNEW att du skulle skriva att jag sa åt dig xD

2010-11-22 @ 21:22:35
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-25 @ 08:29:42
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0