we're not sorry


Fyra tänder fattigare.
Blir äcklad när jag kollar på dem, men jag kunde inte låta dem ligga kvar hos tandläkaren.
En månad exakt. Sedan kommer jag inte le på väldigt länge, känns det som.

Fikade med bästa Ylva idag och träffade överraskat på Kajsa och Fannie som vi gjorde sällskap med, är alltid lycklig med er.
Helg är alltid lika upskattat från min sida och imorgon är det fäääääzt. Kvällen som snart börjar kommer nog inte vara så händelserik, ska bara ner på stan och lämna pengar till bror min och sedan träffa Mange, kuuuul!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: natta

Tävla om ett hemligt Beauty kitt från Body shop!

Tävlingen avslutas imorgon lördag kl 22:00.



Var gärna med!

puss kram /natalies.se

2010-09-18 @ 11:07:03
URL: http://natalies.se

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0