GANGSTAH

Hallåååå på er!
Har äntligen kommit hem efter skoldagen! Jag hem från skolan och när jag är cirka hundra meter hemifrån kommer jag på att jag hade glömt Alex kläder i skolan, så det var bara att gå tillbaka och hämta dem! Jag tog bussen från skolan, kände att jag inte skulle orkat gå tillbaka en gång till.. Det tar ju trots allt tjugo minuter att gå.
Idag var det äntligen dags för spexfotot, och vi var helt awesome klädda! vatos (I think?) Locos for the win alltså!


Me und Tof. hahahah älskar minerna!


En inte så fullt koncentrerad körlektion. Alla förberedde sig inför var och ens spexfoto.




Det där var min facelook på fotot. Det kommer bli skitsnyggt.




sedan kom Linn och Maria helt random, hahahah. Lite kul är det faktiskt.

 


Kommentarer
Postat av: jasmine

Härliga fotton, hade med spexfotto för ett tag sedan fast med världens tråkigaste/fulaste tema - byfånar? Ja fråga mig inte vem som kom på det haha :p

2010-04-20 @ 20:11:15
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Lisa

Haha vilka härliga bilder!

2010-04-20 @ 20:46:14
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0