isn't it ironic

Kom precis på att det är fredag imorgon! Det är ju sjukt hur veckorna går snabbt. Kan dock inte säga samma sak om dagarna, ibland går det så himla långsamt att man somnar.
Det är ju ingen vanlig fredag imorgon heller, det är ju valborg! jag undrar hur mycket alkohol som kommer konsumeras imorgon, haha. Kan ju helt ärligt säga att jag och mina kompisar inte ska dricka imorgon, feels good. 
Vad ska ni göra på valborg? Ska ni gå och kolla på någon brasa eller är ni hemma hela kvällen?

Jag och moi frundos ska till vilsta och umgås där med vi spanar in brasan och sedan drar vi hem till någon och gruppmasturberar varandra.  Det kommer bli awesome!


Dock vill jag gärna ha tillbaka den där kvällen hos Mathilda förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Henke ;)

Duktig du varit på att blogga de senaste dagarna :) Jag trodde jag skulle få lite jobb gjort men det blir väl ett fackeltåg istället ...

2010-04-29 @ 21:10:18
Postat av: cammie

tack så mycket! kul att höra. har du en fin kväll??

2010-04-29 @ 22:03:14
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe det hade jag :P

allt bra idag då? :)

2010-04-30 @ 12:09:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0