kookiness

Kom hem fårn promenaden för en stund sen! Systeryster var snäll och följde med så det blev inte ensamt i alla fall. Det var lite kyligt och blåsigt så vi gick bara en ca halvtimma. Det tog ett tag innan vi kom iväg det vill säga.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan måste jag börja med svenska recensionen som egentligen ska vara färdigskriven och framföras muntligt denna vecka. Åh Evelina, sluta skjuta upp saker.

Jag bjuder på en bild som Tove har redigerat, detta är födelsedagspresenten från Ylva, så inom en snar framtid kommer denna bild sitta uppe på Toves vägg. woho!


Kommentarer
Postat av: Julia

Otroligt fin blogg!

Sjukt fin design:D

2010-04-21 @ 22:42:17
URL: http://showbyjulia.devote.se

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0