A little bag of cocaine

Sen vår 2010.
Stolen from Fannie. (Busig som jag är)
Jag sitter här och försöker skriva en filmrecension (som för övrigt ska vara inlämnad på tisdag), vilket jag har problem med. Sitter med andra tankar i huvudet än Russel Crowe och hans gäng i Romper Stomper.
Jag skulle helst av vilja vara badass och ta jullov redan nu, men jag får vänta cirkus en vecka till. 
Helgen i sig har varit väldigt bra, sov hemma hos min fina pojke i fredags och drack mig onykter med hjälp av ölspelet igår innan jag skjutsades ner till First class. Satt och var allmänt mysig tillsammans med Fannie, Tove, Ikil och Ylva innan jag vandrade hem till sängen, som jag somnade kvickt i. Skönt? JA!
Julen kan gärna komma, men sen tycker jag att snön kan fara, det enda rätta är värme och kommer alltid att vara. Hoppas på ett awesome nyår i år, har haft alltför många dåliga sådana. 

Recensionen väntar, puss!

P.S. Jag har universums finaste vänner.♥

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0