aint got time to hide my sorrow away

Det känns bara lite fel ibland. Jag är fel, ni är fel, han är fel. Allt är fel.


Jag saknar den person jag aldrig hade men alltid behövde. Han som påverkade min uppväxt och den jag är idag. 
Efter tretton år borde jag lärt mig hur han är och hur han alltid kommer att vara. 
Jag kommer alltid ha den här känslan i mig, och den där lilla biten som alltid har fattats och mitt undermedvetna kommer alltid att ge mig falska förhoppningar. Tretton år men jag förvånas fortfarande över hans beteende. 
Det är fascinerande hur en människa kan leva utan samvete.

Var bara tvungen.
It's the way I do it.

Kommentarer
Postat av: fannie lund

att skriva av sig kan vara the way to do it!

finns för dig, min kära vän!

2010-12-04 @ 20:10:11
Postat av: Kajsa

<3



2010-12-05 @ 14:23:43
Postat av: ylva

vad hände? vad har han gjort?

2010-12-08 @ 23:20:59
Postat av: FowZie

Min blogg är inte bara till för att sprida mitt ord, utan ta del även du med åsikter! :)

2010-12-12 @ 13:00:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0