Another bloody tuesday

Kowi!
Det är en härlig dag med sol och inte allt för mycke blåst. Det är ju skönare när det fläktar lite!
Har varit hemma ett tag och ska snart brja plugga lite SO, vi har prov på andra världskriget måndagen efter lovet och det är ganska så mycket att plugga in, lika bra att börja nu!
På tal om lov så är det inte långt kvar nu. Imorgon och på torsdag är vi i skolan sen är vi lediga fredag och hela nästa vecka. Abstinens, jaaa!

Idag på bildlektionen satt jag och lyssnade igenom de flesta av låtarna på Alice i underlandet-skivan och jag blir så himla pepp på att se den! Ska försöka få med mig några frundos, så jag inte slipper gå själv! om den ens går på bio fortfarande? haha..

Nu ska jag göra lite te och en mackis!


Måste köpa en ny underkjol.. DUMMA KJOL SOM VÄGRAR FLUFFA UPP SIG!

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0