get to know me

Ni får en lista så länge!

jag har insett att min senaste kyss var: Typ.. Tove.. (Drick inte alkohol barn)
jag har lärt mig att: inte ta något för givet
jag trodde aldrig att: Mitt liv skulle se ut som det gör idag
jag lyssnar på: Happy - Never shout never
jag pratar: inte så ofta om privata saker
jag tycker om: att sjunga
jag avskyr när folk: är falska
min bästa vän är: flera stycken
min första bästavän heter: Nathalie
kärlek är: svårt men underbart
bästa tiden i mitt liv var: Toki Hotel Live 4 Mars 2010! ♥
jag har mist: min kamera ):
om jag fick en sak i hela världen skulle det vara: ett rum så som jag vill ha det
jag är: sjukt filmberoende
när jag borstar tänderna: brukar jag dreggla

när jag lagar mat: dansar jag ibland
jag tänder på: Händer. Finns inget hetare
det sexigaste yrket är: hahaha don't know
det är charmigt när: det är äkta
jag är rädd för: döden (Usch vad läskigt det är!)
den värsta känslan är: att veta att man ska bli gammal och gråhårig
den bästa känslan är: när man känner att man är lycklig
jag är bäst på: att komma ihåg låttexter!
jag är sämst på: att rita (Dessutom hatar jag det!)
om jag var ett djur skulle jag vara: Emu
jag kommer alltid att vara: Evelina
det finaste som finns är: -

i sommar: måste det fan hända något!
sist jag verkligen grät var: 1 Juni
jag kan: vidga mina näsborrar
jag kan inte: Gilla fysik
när jag vill tänka: blir det jobbigt och snurrigt!
min mobiltelefon är: är mitt liv! sorligt nog.
när jag vaknar på morgonen: rullar jag runt och gräver ner huvudet i kudden


innan jag går och lägger mej: Kollar jag på film
just nu tänker jag på: konserten
bebisar är: fula när de föds
idag har jag: skämtat om riktigt dåliga saker
ikväll ska jag: oplanerat
imorgon kommer jag: sluta tidigare än normalt, eoho!
jag vill verkligen: Leva för alltid!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

första gången på ett halvår jag läser din blogg, och så ser jag att "min första bästa vän heter: nathalie"

höhö, jag känner verkligen hur onödigt det är att skriva det här... hmm.. okej jag kanske ska sluta skriva :p

2010-03-23 @ 20:17:05

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0