Marshmallow and chocolate cookie

Hemma från dagens upplevelser!
åt mina första jordgubbar idag. Hade glömt hur gudomligt gott det smakar.
Övade med Ylva idag och vi gjorde stora framsteg med låten!
Vid sju var vi framme vid Kalle där vi grillade och åt marshmallow med mariekex, supergott verkligen!
Tyvärr tog jag verkligen inga bilder, vilket jag ber om ursäkt för. Ett inlägg är ju så mcket roligare med någon bild i, men men.
Jag inhandlade lite stuff när vi tog en runda på stan så det ska ni få se imorgon, wohoo!
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen för att kolla på film. Gör en kopp te och en påse med popcorn också. ♥


utfyllnad.
Är det bara jag eller skulle inte den här bilden lika gärna kunna vara ett skivomslag?
handmodell: Systeryster
redigering (picnik<33333) : moi!


Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0