stripes

Heeej på er.
Mår inte så bra idag, så jag gick hem från skolan strax efter vi hade grattat Hans-gunnar (Våran lärare från årskurs 4-6). Råkade somna i soffan för en stund sen, så vi får hoppas att jag kan somna ikväll!
Annars har jag bara legat i soffan och kollat på diverse program. Inte det roligaste men man orkar inte så mycket när man inte mår bra. Trots det ska jag faktiskt ställa mig och laga mat nu. Det blir kycklingfilé med klyftpotatis och mammas hemmagjorda sås.

Så länge visar jag en bild på mina nya tights som jag köpte i Göteborg!





I love them!


Kommentarer
Postat av: NIHILISTEN

sv; Tack så jättemycket! :D

2010-05-26 @ 21:23:21
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: Tusse

Måste verkligen berömma din bloog! Härlig humor, bra uppdatering och mycket intressanta saker! Bra att du tar med bilder, det gör alltid inläggen lite roligare.

Puss! <3

2010-05-26 @ 21:59:14
Postat av: jenny

fina!

2010-05-27 @ 07:28:43
URL: http://jennysv.blogg.se/

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0