you know what day it is

Goder kväller på er!
Har inte hunnit uppdatera förrän nu. Sitter här och är lite rädd, haha. Grannbarnen över oss bråkar just nu och jag tvivlar på om taket kommer att hålla.. Tror fan att de slår ihjäl varandra där uppe!
Well well. Har tränat på våran crosstrainer (HJÄLP GOLVET RASAR SNART) i ungefär en halvtimme och nu känner jag mig riktigt (HOLY SMOKE JAG TROR JAG SER EN SPRICKA I TAKET) duktig!

Nu tittar jag ut genom fönstret och ser min klasskamrat gå på gatan, kuuuuuul.
Anyways (vet inte vad det är med mig idag, är lite kokoo) nu ska jag ta mig ett glas C-vitamin och städa mitt rum. Funderar på om jag ska börja packa till Jöttebooorj,  dagarna kanske går liiite fortare då? c;

Jag går in i klssrummet och möts av detta; ingen mindre än Gunnar (the klassmaskot) som hr ockuperat min skolbänk. Han blev väl trött att sitta på hyllan!

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0