Some die young

Holaaaa! 

fkgvndfjrgnkfvdcmdklfmff vad längesen det var man skrev här då! Men hatar designen på min å så ändå tråkiga blogg och när jag väl vill redigera den funkar ingenting som jag vill att det ska! 

Vad händer i mitt liv? 

Har börjat träna! Åh så skönt att äntligen ha hittat något man gillar, har väntat på den här dagen sjukt många år, och är så glad att den äntligen har kommit! Tränar wing Chun Sanshou två dagar i veckan med Kajsa och systeryster. Roligt sällskap det där! 
Övningskör för fullt och har teori + uppkörning väldigt snart! Blir nervös bara jag tänker på det.. 
Har bokat och betalt studentkryssningen och senast som idag beställdes studentmössan! 

Kan inte få in i min skalle att det är jag som tar studenten härnäst. Känns som att jag fortfarande är tolv och längtade till dagen då man blev tonåring. Det är nu man inser hur snabbt allting går! Om man ändå kunde pausa livet när man känder för det. Fast nä, inte nu, nu peppar jag för allt som komma skall. Körkort, studentkryssning, Bal, Höst, Jul, STUDENTEN!! 
 
 
Bjussar på någon random bild för att göra inlägget lite mindre booring! 

Kommentarer

Make some noise:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0